Geniální nápad z dílny IPR Praha nebo záměrné poškození MHD a bezpečnosti?
Současný návrh Institutu plánování a rozvoje je z dílny vtipálka. Zasypat nepochybně funkční, bezkolizní řešení, a za blíže nespecifikovanou miliardu, místo existujícího podjezdu protnout šestiproudou dopravní tepnu světelnou křižovatkou a poslat sem doposud bezkolizně, kvalitně jezdící MHD? Kdo chce poškodit spolehlivost a rychlost MHD a vezme si na svědomí rizika spojená s úrovňovým křížením?
Přijít s takovýmto řešením v době, kdy se všemožně hledají peníze na budování dalších bezkolizních řešení přetížených komunikací a preferencí všech druhů hromadné dopravy, je minimálně na pováženou. Pokud IPR funguje opravdu takto, pojďme přesunout rozpočet na tuto organizaci do oprav chodníků a komunikací, to občanům prospěje mnohem lépe. Podjezd lze přece opravit a zkrášlit levněji a racionálněji (například zlepšením osvětlení a barvami), než jej zasypat.
Jak říká Jaroslav Míth, ODS: „Pojďme se věnovat skutečně důležitým věcem, než si v Praze 4 vytvářet gordický uzel ve stylu I. P. Pavlova. Zastupitelé za ODS Praha 4 tyto „vymoženosti“ na svém území nechtějí a rádi by se jich zbavili určitě i obyvatelé Prahy 2, kterým držíme palce.“
Všichni, nejen ODS Praha 4, určitě vnímáme potřebu zlepšit kvalitu života v ulici 5. května, ale pojďme už konečně vyřešit obchvat a záchytná parkoviště a nebrat si MHD a občany jako rukojmí.
Jak říká Lucie Michková, ODS: „Záměr zasypat podjezd na Táborské a vést dopravu křížením ulice 5. května, je pro mě naprosto nepřijatelné. Udělat z bezpečného podjezdu komplikovanou a nebezpečnou komunikaci, nemůže nikdo myslet vážně.“
Vážně si někdo myslí, že je toto řešení lepší nebo snad potřeba?
(zdroj foto: www.iprpraha.cz)